
Hey service manager in spe
Door diepgaande technische kennis te combineren met een frisse blik op klimaatbeheersing, creëren we oplossingen die het verschil maken. Voor onze klanten, voor onze mensen én voor de toekomst. Want bij TAC geloven we dat de beste ideeën ontstaan waar expertise en creativiteit elkaar ontmoeten. Als projectleider service ben je gepassioneerd door techniek en mensen en zorg je dat deze werelden het gewenste resultaat geven.
Een dag als service manager
-
7:00: een dringende mail van een gebouwbeheerder is deze ochtend binnen gekomen, als VIP klant zoek je een oplossing om deze klant vandaag toch uit de kou te halen. Je kijkt welke van je collega service techniekers daar het makkelijkse langs kan gaan voor een eerste diagnose
-
9:45: overlopen van offertes die binnenkwamen voor een pomp en opmaken van de offerte voor de klant om de pomp te gaan vervangen.
-
10:45: bespreken van vloerverwarmingsplan met projectleider om een oorzaak te onderzoeken waarom het in een bepaald lokaal niet warm wordt.
-
11:45: opmaken van een service contract
-
12:00: lunch met de collega's :-)
-
12:30: nakijken van werkbonnen van de vorige dag
-
13:00: offertes maken van wisselstukken en bellen met de service en onderhoudstechniekers om te zien dat alles uitgevoerd geraakt.
-
14:30: buitensturen van de planning voor overmorgen en bellen met klanten om toegang te regelen.
-
15:30: nakijken dat voor de onderhouden van overmorgen alle filters en riemen klaar liggen in het magazijn zoals gevraagd.
​
Vaardigheden als service manager
-
Karakter- en ervaringschets:
-
Sterke passie voor waardecreatie voor klanten en "getting things done".
-
Diepgaande kennis van HVAC. Bonuspunten voor kennis van sanitaire installaties.
-
Expert in hydrauliek en alles wat er kan misgaan.
-
Vlot in omgang, je geniet ervan om met mensen om te gaan en relaties uit te bouwen.
-
Goede geschreven taalvaardigheid en een talent om techniciteit toch makkelijk te verwoorden met elegante oplossingen.
-
-
Pluspunten:
-
goede office skills
-
voorgaande ervaring als service technieker met een eerste werkervaring als service manager
-
kennis van NVC
-
-
Verantwoordelijkheden:​
-
Zo efficiënt mogelijk je collega's technieker inplannen zodat zij ook succes bereiken
-
Offertes maken voor onderhoudsvragen van klanten en projectleiders
-
Collega-projectleiders helpen bij nazicht van design en problemen die zich stellen
-
Communicatie met klanten verzorgen en tijdig laten uitvoeren van onderhoud
-
Waar elke TAC medewerker aan werkt
Onze industrie groeit en veranderd snel en daarom willen we inzetten op de vaardigheden van morgen. Flexibiliteit en de wil om te groeien zijn onmisbaar.
-
Taakmanagement: je bent in staat om om te gaan met onvoorziene omstandigheden en actie te ondernemen. Je hebt een zesde zintuig om je prioriteiten te aligneren in een VUCA wereld.
-
Relatiebeheer: je bent een voorbeeld in wat je doet en helpt je collega's met je kennis om TAC te laten groeien. Je bent een fan van teamwerk.
-
Informatie beheer: je bent in staat om conclusies te trekken, data te integreren, om te gaan met onvolledige informatie. Je toont een actieve houding in het oplossen van bedrijfsspanningen. Je bent in staan van alternatieve en creatieve ideeën te formuleren.
-
Interpersoonlijke relaties: je hanteert een gezonde communicatie stijl waarin je verantwoordelijkheid opneemt voor wat in je domein ligt.
-
Persoonlijk leiderschap: Je vind een goede balans tussen focus en flexibiliteit. Je hebt een sterke voorkeur voor zelfontwikkeling in je werk ethiek. Je bent een starter die houdt van initiatief nemen en het bereiken van resultaten. Je laat niet na van successen te vieren met het team. Je ziet curiositeit als een drijver voor groei.

Wij bieden
Een team van gepassioneerde collega's die samen met jou het TAC van morgen vorm geven.
-
Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur met een competitief loon en extra voordelen zoals:
-
maaltijdcheques
-
gsm + abonnement
-
groepsverzekering
-
-
Je krijgt de kans om variërende opdrachten uit te voeren en hierdoor zowel op persoonlijk als professioneel gebied te groeien.
-
Een van onze doelen is onze mensen te laten groeien op allerlei vlak. Daar voorzien we regelmatige kennis uitwisselingen die we integreren in ons VCA** beleid.
-
Een functie die valt onder PC200.00 van de bouw, maar we volgen een 40 uren werkweek die je 12 ADV dagen geven waardoor je onder andere tijdens de kerstvakantie vrij bent.
-
TAC maakt deel uit van FRONNT. FRONNT verenigt ondernemingen binnen vier domeinen: Electrotechnieken, HVAC, Sanitair en Automatisatie. Als groep versterken we elkaar op het vlak van innovatie, technologie en organisatie. Toch behoudt elke entiteit de eigenheid en werking die al jarenlang zijn dienst bewees binnen de organisatie. Op die manier kun je bij TAC thuiskomen in een grotere, stabiele en gezonde groep, waar je toch de voordelen en werksfeer van een KMO kan ervaren.
